måndag 21 januari 2013

Lite badrumsinspiration....



IKEA cabinet for bathroom with reclaimed wood planks for countertop. Vessel sink and industrial light fixture ♥

Detta kanske inte har med Skumpa att göra...
men dock lite inredningstips.
För vi kommer få in detaljer som absolut man kan ställa in på ett badrum,
som korgar, fina tvålar och schampo flaskor....
Som sagt skall vi fräscha upp vårt badrum...
Jag skulle tänka mig att slänga ut allt...
Men jag vet att det är inte tänkbart...
Och jag kan hålla med, att bara kasta ut saker som fungerar....

Men vi behöver att nytt skåp,
och så har vi blått golv, jag är så trött på det...
så idag letar jag efter tips!!!
PÅ PINTEREST


bathroom

Simple black & white bathroom.

A house with lots of light and glass - Boligmagasinet


Ja ni ser vilka färger jag hade valt...

Kram Helena.

2 kommentarer:

  1. Håller på och letar badrumsinspiration jag med! Problemet är bara att man fastnar för så mycket...:)

    SvaraRadera
  2. fint det ser ut! då måste du kika in hos oss på Badrumsdrömmar för inspiration - vi har en kategori som just heter "Styling med små medel" om hur du kan tänka/göra för att piffa upp enkelt :)

    SvaraRadera